Реконструкцію аеропорту "Одеса" завершать до кінця року / pushkinska.net

Нову злітно-посадкову смугу в Міжнародному аеропорту «Одеса» буде здано в експлуатацію в другій половині або наприкінці цього року.

Читайте такожЦього року почнуть будувати новий аеропорт між Дніпром і Запоріжжям

Відео дня

Як передає кореспондент УНІАН, про це повідомив міністр інфраструктури Володимир Омелян на брифінгу.

«Розвиток регіональних аеропортів вимагає інвестицій і часу. З грудня 2017 року по січень 2019 року на аеропорт «Одеса» було виділено 922 млн грн. Цього року виділено 737 млн грн, планується завершити будівельні роботи в аеропорту і ввести цей об'єкт в експлуатацію. Ми намагатимемося, щоб це сталося в другій половині цього року, але реалістично це буде наприкінці цього року», - сказав міністр.

Присутній на брифінгу керівник Держагентства інфраструктурних проектів (Укрінфрапроект) Микола Божко зазначив, що в результаті модернізації аеропорт зможе приймати на регулярній основі майже всі типи повітряних суден категорії С і D.

Також він зазначив, що після реконструкції аеропорт «Одеса» зможе відправляти додатково 100 тонн вантажів.

Як повідомляв УНІАН, у травні міністр інфраструктури Володимир Омелян заявляв, що Міністерство інфраструктури ініціювало виділення 1,17 млрд гривень на завершення будівництва злітно-посадкової смуги в Одеському аеропорту. На початку 2018 року Омелян пообіцяв, що реконструкцію злітної смуги буде завершено в 2019 році.

Аеропорт «Одеса» обіцяють відремонтувати вже давно. У вересні 2016 року тодішній голова Одеської облдержадміністрації Міхеїл Саакашвілі заявляв, що аеропорт може зупинити роботу через поганий стан злітно-посадкової смуги, в зв'язку з цим її ремонт планувалося почати в жовтні і завершити до літа 2017 року. Нову смугу передбачалося ввести в експлуатацію разом з новим терміналом.

Будівництво нової смуги дасть змогу приймати важчі типи повітряних суден, включаючи Boeing-767, що сприятиме збільшенню пасажиропотоку удвічі. Несуча спроможність нової смуги буде майже вдвічі більшою від наявної (класифікаційне число здатності покриття (PCN) нової смуги 64, проти 35 - існуючої). Також у рамках проекту планується встановити світлосигнальне, радіонавігаційне і метеорологічне обладнання для сертифікованого заходу на посадку за категорією III (ІКАО), тоді як існуюча смуга сертифікована за категорією I (ICAO).