Більшість власників "євроблях" так і не спромоглися їх розмитнити / фото УНІАН

Власники автомобілів на єврономерах, які не оформлять українську реєстрацію до 24 травня 2019 року, мають або вивезти їх з України, або продати на запчастини.

Читайте такожЗ 23 лютого власники «євроблях» сплачуватимуть акцизний податок без знижки, з травня - серйозні штрафи

Про це повідомляє Економічна правда з посиланням на заяву заступника міністра фінансів Сергія Верланова.

Відео дня

Левова частка власників "євроблях" з різних причин не зможе розмитнити свої авто.

"Щодо тих, хто не скористається правом розмитнення, то ми бачимо дві опції - це вивезення авто за межі України та продаж на запчастини", - сказав Верланов.

При цьому він наголошує, що митниці спроможні обслужити всі авто на іноземній реєстрації, які залишаються в Україні.

"Надалі ми не прогнозуємо великої кількості розмитнення "євроблях". Щодо ввезення додаткових авто – вони будуть і ринок сам відрегулює, скільки таких транспортних засобів потрібно", - заявляє в.о. заступника голови ДФС.

На його думку, протягом пільгового періоду не розмитнились тільки дуже старі авто, тому що робити це було економічно недоцільно.

"Щоб не порушувати режим, люди просто залишили їх за межами країни. Частину машин віддадуть на розбирання. Ажіотажу щодо розмитнення не прогнозуємо. Зараз буде маленький провал, а потім все стабілізується до певного потоку, якого потребуватиме ринок", - підсумував він.

Як повідомляв УНІАН, Міністерство фінансів України прогнозує збільшення кількості розмитнених автомобілів з іноземною реєстрацією на пільгових умовах до 250-300 тисяч.

З 25 листопада 2018 року в Україні діють зміни до Податкового та Митного кодексів про зниження акцизу на легкові автомобілі та посилення контролю за переміщенням і використанням автомобілів на іноземній реєстрації.

Зокрема, передбачено запровадження базових ставок для автомобілів залежно від типу двигуна і його обсягу, а також 90-денний пільговий період дії коефіцієнта 0,5 ставки для розрахунку податку за розмитнення автомобілів, ввезених з 1 січня 2015 року до набрання чинності закону.

До прийняття законів власники автомобілів з іноземною реєстрацією неодноразово проводили акції протесту, вимагаючи від уряду знизити вартість розмитнення автомобілів і не чинити тиск на власників транспортних засобів з єврономерами.