Першочерговим завданням є капремонт вже наявних доріг / фото УНІАН

Нове будівництво доріг із загальної кількості дорожніх робіт в цьому році становитиме не більше 5%.

Читайте такожКабмін - не Гоґвортс, у нас немає чарівної палички: Омелян про ремонт українських доріг

Про це повідомив в інтерв'ю УНІАН в.о. голови "Укравтодору" Славомір Новак.

Відео дня

"Не більше 5% складе нове будівництво. Для нас першочергове завдання - ремонт доріг, поточний, середній і капітальний. Проте ми поступово відходимо від поточного середнього ремонту. Плануємо у будівельному сезоні 2021 повністю відмовитися від нього на користь капітального. Але не треба забувати, що капітальний ремонт вимагає повноцінної документації. А бюрократія в Україні дуже складна. Плюс капремонт - це істотне збільшення витрат. Правда, такий вид ремонту більш довговічний, тому гарантія на нього десять років (середній ремонт - п'ять років)", - сказав він.

Новак зазначив, що цього року почнеться будівництво дороги в рамках першого в історії дорожньої галузі України гранту від ЄС.

"Нове будівництво цього року плануємо за рахунок міжнародних коштів: західний об'їзд Львова, будівництво дороги Львів-Тернопіль у рамках Gо Highway, а також західний об'їзд Тернополя в рамках першого в історії дорожньої галузі України гранту від ЄС. Це допомога, гроші, які українським платникам податків не доведеться повертати", - підкреслив він.

При цьому Новак заявив, що в найближчі п'ять не варто очікувати великої кількості будівництва нових доріг за державні кошти.

"Людям треба відверто сказати: нове будівництво буде здійснюватися за рахунок відкриття нових кредитних ліній, а за рахунок держави будемо ремонтувати. Так буде п'ять років", - зазначив він.

Як повідомляв УНІАН, за даними "Укравтодору", на будівництво, реконструкцію та ремонт доріг державного значення у 2019 році буде направлено близько 20 мільярдів гривень із загальної суми 33,4 мільярда гривень на дороги державного значення, передбаченої у Дорожньому фонді. Загалом на ремонт та будівництво доріг місцевого та державного значення в бюджеті передбачено понад 50 мільярдів гривень, що є рекордною сумою за всі роки незалежності нашої країни.