Літак Boeing 737 MAX 8 / REUTERS

У 2015 році Федеральне управління цивільної авіації США (FAA) дозволило корпорації Boeing самостійно проводити оцінку безпеки літаків.

Читайте такожBoeing випустить оновлене ПЗ для 737 MAX до кінця березня

Як повідомляє газета The Seattle Times, Boeing через конкуренцію з Airbus «хотів швидше сертифікувати свій лайнер моделі 737 MAX», передає kommersant.

Відео дня

У попередньому звіті про перевірку літака, переданому в FAA, були виявлені «кілька суттєвих недоліків», стверджує видання. Зокрема, з'ясувалося, що через встановлену на Boeing 737 MAX систему управління польотом MCAS ніс лайнерів періодично міг опускатися вниз. Цей недолік, однак, був оцінений на рівні нижче «катастрофічного», уточнює The Seattle Times.

Як пише Bloomberg, співробітники FAA ще сім років тому заявляли, що Boeing «надає дуже великий вплив» на оцінку безпеки своїх літаків. Через це американський Департамент транспорту у 2012 році почав перевірку, за підсумками якої дійшов висновку, що FAA не вжило достатньо заходів, щоб притягти Boeing до відповідальності. Розслідування також виявило, що розбіжності з приводу перевірок літаків Boeing створили в FAA «негативне робоче середовище». В авіабудівній корпорації відмовилися прокоментувати інформацію агентства.

Як повідомляв УНІАН, 29 жовтня 2018 року Boeing 737 MAX 8 зазнав аварії біля берегів Індонезії. Всі 189 осіб, які знаходилися на борту, загинули. 10 березня 2019 року аналогічний літак авіакомпанії Ethiopian Airlines розбився в Африці. Загинуло 157 осіб. Після цього майже всі країни світу ввели заборону на польоти цих літаків у своєму повітряному просторі.