фото УНІАН

Тому що на ринку вантажних перевезень цілком буденними вважаються такі явища, як тижневі затримки, вагони без підлоги і дверей або необхідність заплатити винагороду за можливість надіслати свій вантаж.

Про це повідомляє видання Апостроф в матеріалі «Тарифи на шкоду: як «Укрзалізниця» сама собі риє яму».

Так, згідно з дослідженням, опублікованим на початку 2019 року Українським інститутом майбутнього (UIF), на сьогоднішній день кількість вантажних вагонів в Україні, які перевищили термін експлуатації, досягла критичної позначки. І при збереженні поточних тенденцій ситуація ще погіршиться – дефіцит таких вагонів у найближчі роки зросте катастрофічним чином, йдеться в матеріалі.

Відео дня

Крім того, кількість ж/д шляхів «Укрзалізниці», які потребують ремонту і модернізації в 2018 році, становила близько 40%. При цьому план ремонтних та відновлювальних робіт виконувався лише наполовину. При збереженні цієї тенденції до 2025 року в ремонті будуть потребувати 70% колій, що значно погіршить і без того невисоку якість перевезень та їх швидкість.

Також видання зазначає, що вартість вантажних перевезень в Україні зростає щорічно.

«Якщо проаналізувати дані Укрстату, можна виявити, що найбільш значне зростання – понад 50% – збігалося за часом зі стрибками курсу долара. Однак і в «рівні» роки рівень зростання тарифів міг перевищувати 10% до попереднього року», - пишуть журналісти.

Як повідомлялося раніше, «Укрзалізниця» запланувала підвищення тарифів на вантажні перевезення на 14,2%, що викликало жорстку критику з боку промисловців, в першу чергу, аграріїв і металургів. Державна регуляторна служба не підтримала дане підвищення і створила робочу експертну групу для формування об'єктивного тарифу на перевезення залізницею. Проти підвищення тарифу виступила Американська торговельна палата, за даними якої внаслідок підвищення на плечі вантажовідправників ляже додаткове навантаження в 10 мільярдів гривень.