Фото УНИАН

Продаж нових легкових автомобілів в Україні в січні-травні 2016 року порівняно з аналогічним періодом минулого року зріс на 62% - до 22,430 тис. одиниць, повідомляє прес-служба асоціації "Укравтопром".

Читайте такожРада знизила акцизи на імпорт вживаних авто: популярні моделі можуть подешевшати на 4 тисячі євро

"З січня по травень рівень автопродажів стабільно демонстрував позитивну динаміку щодо показників 2015 року. Зокрема, січневий приріст споживчої активності на ринку нових легкових авто становив 23%, лютневий – 44%, березневий – 117%, квітневий – 86%, а травневий – 49%", - відзначили в асоціації.

Відео дня

Як відзначили в асоціації, сумарна частка продукції вітчизняного автопрому в продажах за цей період перебувала в межах 10-11%.

Найбільшу частку на ринку з початку року – 12%, зайняли автомобілі японської марки Toyota, яких було продано 2 592 шт. Такий результат Toyota в 2,2 рази перевищив минулорічний.

Читайте такожІмпорт легкових автомобілів до України в першому кварталі зріс на 35%

Другою за популярністю на українському ринку за минулий період стала французька марка Renault, з результатом 2 151 проданих авто. Свій результат річної давності Renault поліпшила на 97%.

Автомобілі марки Volkswagen вибрали 1 840 покупців, які і забезпечили цьому німецькому бренду третє місце на ринку нових авто. Приріст продажів Volkswagen щодо 2015 року становив 130%.

Як повідомляв УНІАН, за підсумками 2015 року продажі нових легкових автомобілів в Україні скоротилися вдвічі – до 46,6 тис. штук. За прогнозами експертів, продажі легкових авто в 2016 році зростуть на чверть і становитимуть близько 60 тис. штук.