николаев транспорт троллейбус маршрутка / transphoto.ru/author/13460

Вартість впровадження єдиної автоматизованої системи оплати проїзду в міському пасажирському транспорті у великому українському місті становить близько 10-15 мільйонів євро, повідомила на брифінгу виконувач обов'язків заступника мера Дніпра, радник міністра інфраструктури України Яника Мірило.

"ЄБРР підтримує запуск електронного квитка і оцінив, що його впровадження коштує 10 мільйонів євро для Львова, але є різні варіанти, є донори, які давно готові нам допомогти. Приблизна сума 10-15 мільйонів євро, в залежності від масштабів міста", - повідомила Мірило.

Присутній на брифінгу міністр інфраструктури Володимир Омелян повідомив, що міністерство підтримує ініціативу ряду міст щодо впровадження єдиного електронного квитка, яка допоможе лібералізувати ринок пасажирських перевезень.

Відео дня

"Це один з етапів реформування ринку перевезень пасажирів. Це дасть змогу не тільки сформувати правильну транспортну стратегію, але і надати максимум зручностей нашим громадянам. Приміром, в Батумі, після введення електронного квитка надходження від транспортних послуг до міського бюджету збільшилися на 60%. У нас надзвичайно великий відсоток транспортних перевезень знаходиться в тіні", - повідомив Омелян.

Також міністр додав, що відповідний законопроект про запровадження системи єдиного електронного квитка буде внесений на розгляд парламенту під час інфраструктурного дня у Верховній Раді в жовтні.

У свою чергу, присутній на заході заходів міста Дніпро Борис Філатов підкреслив важливість запровадження цієї системи для кожного міста.

Читайте такожУ Києві вводять єдиний квиток на міську електричку та супутній транспорт

"Від імені 11 мерів я сьогодні передаю міністру подання про підтримку законопроекту, який регулює впровадження електронного квитка. Це звернення від міст: Дніпро, Вінниця, Львів, Черкаси, Луцьк, Миколаїв, Херсон, Кам'янець-Подільський, Тернопіль, Івано-Франківськ, Житомир. Для муніципального транспорту це дуже важливий механізм, який дозволяє не тільки прозоро регулювати тарифоутворення, але і регулювати питання пільгових перевезень", - підкреслив Філатов.

Як повідомляв УНІАН, у жовтні 2013 року тодішній голова КМДА Олександр Попов поставив завдання перед профільними службами вирішити всі необхідні питання для того, щоб розпочати впровадження нової системи оплати проїзду в міському пасажирському транспорті, як наземному, так і в метро, з 1 січня 2014 року. Потім терміни введення єдиного електронного квитка неодноразово переносилися.

У червні 2015 року львівські міські влади відзначали, що система розрахунків у міському громадському транспорті є незадовільною, а впровадження електронного квитка дозволить збільшити прибутковість підприємств транспорту на 30-40%.