Неділя,
24 вересня 2017
Наші спільноти

Європейська Бізнес Асоціація виступила проти підвищення залізничних тарифів

Бізнес висловився за мораторій на підвищення вантажних тарифів «Укрзалізниці».

Фото УНІАН
Європейська Бізнес Асоціація виступила проти підвищення залізничних тарифів / Фото УНІАН

Представники бізнесу - члени Європейської Бізнес Асоціації (ЕВА) під час круглого столу з керівництвом «Укрзалізниці» та Мінінфраструктури виступили проти запланованого на цей рік підвищення залізничних тарифів.

За словами представника компанії «Кернелл» Віталія Вергірського, 2016 року, крім прямого зростання тарифів на 15%, вантажовідправники отримали приховане підвищення, яке в окремих випадках досягало 50%. При цьому «Укрзалізниця» продовжує втрачати мільярди гривень через низьку оборотність рухомого складу.

Міністр інфраструктури виступив проти підвищення тарифів "Укрзалізниці"

«У вас простій вагонів - дві доби. Під час навантаження зерновозів 1800 вагонів на добу - це 3600 вагонів або 80 млн грн. Помножте це на кожен день відвантаження зернових – й отримаєте мільярди. Працюйте над оборотом. Це ваш оборот і це ваші гроші. Більш того, торік відбулося приховане підняття тарифів від зміни планів формування поїздів. Тариф від Вовчанська у Білорусь збільшився на 8 тис. грн. Це 50%. Ви його вже підняли один раз, що ви тепер хочете!?» - заявив Віталій Вергірський.

«Ми пропонуємо органам влади запровадити мораторій на будь-яке підвищення тарифів до створення незалежного органу - Національної комісії регулювання транспорту. Якраз у Міністерства інфраструктури буде гарний стимул сприяти створенню такого органу», - заявив голова Федерації металургів Сергій Біленький.

«Торік українська металургія, ГМК не дорахувалися 7% виробництва руди. У другому півріччі 2016 року виробництво сталі виявилося меншим, аніж у першому півріччі, на 600 тис. тонн. Це негативна тенденція через те, що у підприємств немає ліквідності, немає ресурсів для модернізації. Найпростіше монополістові. Можна підняти ціни на 25% і профінансувати інвестпрограму на 27 млрд грн. На жаль, жодна компанія на ринку цього зробити не може. «Метінвест» цього теж зробити не може. Тому, якщо ви візьмете з нас ці гроші, то ми просто менше проінвестуємо в екологічні та інші проекти», - заявив Сергій Скорбун, начальник відділу маркетингу дирекції з логістики та закупівель холдингу «Метінвест».

Підвищення залізничних тарифів призведе до зростання споживчих цін - нардеп

«Тарифи на залізничні перевезення в Україні одні з найдорожчих. В інших країнах немає таких тарифів за подачу, диспетчерів, залізничні станції, за зачистку. Ми повинні говорити не про ще більше підвищення тарифу, не про прибутковість залізниці, а про покращення якості роботи УЗ. Скільки є у світі залізничних компаній, які є прибутковими? Починаючи з польських, усі неприбуткові традиційно. На залізницю дивляться не як на джерело прибутку, а як на інфраструктуру для роботи економіки», - пояснив Мігель Машаду, голова Асоціації «Укрцемент».

Проти підвищення тарифів «Укрзалізниці» виступили і представники інших підприємств аграрної, металургійної, хімічної та будівельної галузей.

Нагадаємо, в кінці минулого року Міністерство інфраструктури України схвалило фінансовий план «Укрзалізниці» на 2017 рік, який передбачає підвищення вантажних тарифів на 25%, а пасажирських - на 35%. В даний час проект наказу про підвищення тарифів проходить процедуру громадського обговорення.

Теги: Укрзалізниця

Читайте про найважливіші та найцікавіші події в УНІАН Telegram та Viber
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Читайте також
Новини партнерів
loading...

Чи подобається Вам новий сайт?
Залиште свою думку