Фото УНІАН

З початку жовтня 2017 року "Укрзалізниця" недопоставила Центральному гірничо-збагачувальному комбінату, що входить до групи "Метінвест", 644 піввагона філії "Центр транспортної логістики" порівняно із заявленими планами, повідомив генеральний директор підприємства Дмитро Шевчик.

Читайте такожФедерація роботодавців вважає необґрунтованим підвищення вантажних залізничних тарифів

"За підсумками перших восьми днів жовтня склалося враження, що нетривале покращення ситуації у забезпеченні піввагонами УЗ, яке ми спостерігали у вересні, з початку жовтня зійшло нанівець. Так, з початку місяця "Укрзалізниця" недопоставила на ЦГЗК 644 піввагона таких списків порівняно із заявленими планами", - написав він на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook.

Відео дня

При цьому він уточнив, що через брак піввагонів підприємство недовантажило на адресу клієнтів у Східній Європі близько 45 тисяч тонн залізорудної продукції.

"З них близько 15 тисяч тонн (або близько 30 мільйонів гривень) – непоправні втрати. Сама УЗ недоотримала близько 10 мільйонів гривень доходів від вантажних перевезень", - підкреслив Д. Шевчик

Він вважає, що сформована ситуація навряд чи є випадковою, а її наслідки надто дорого обходяться як ЦГЗК, так і всій економіці країни, яка недоотримує мільйони доларів валютної виручки.

"На сьогодні курс в обмінних пунктах вже підібрався до 27 гривень за долар, а з урахуванням подібного зневажливого ставлення до експортерам, без сумнівів, він підніметься і до 30 гривень за долар. Звертаюся до новопризначеного голови УЗ Є.Кравцову з вимогою негайно вжити заходів для термінового забезпечення стабілізації гірничо-збагачувальних комбінатів піввагонами таких списків: ми та наші зарубіжні клієнти розраховуємо на ці вагони!", - констатував Д. Шевчик.

Нагадаємо, що в серпні ЦГЗК заявив про зрив контрактів на постачання залізної руди до Східної Європи через незабезпечення піввагонами УЗ.