Львів та Дубно може з'єднати швидкісна дорога - Мінінфраструктури

19:50, 13 жовтня 2017
Транспорт/Звя'зок
1681

Міністерство обговорює зі Світовим банком будівництво повноцінного автобану між Львовом та Дубно.

фото УНІАН

Міністерство інфраструктури України спільно зі Світовим банком вивчає можливість будівництва швидкісної автомобільної дороги між Львовом і Дубно (Рівненська область), яка є частиною дороги міжнародного значення М-06, яка починається в Києві і закінчується на кордоні з Угорщиною на КПП "Чоп".

Читайте також"Укравтодор" підписав контракти з китайською компанією на ремонт двох доріг

Про це повідомила прес-служба Мінінфраструктури з посиланням на голову відомства Володимира Омеляна.

"Ми нещодавно оголосили про початок роботи над будівництвом нової магістралі, яка з'єднає М-03 в Угорщині і М-06 по території України. Це має бути повноцінний автобан, який дозволить дістатися з Мукачева до Львова за 2 години. Друге питання, яке ми зараз почали обробляти спільно зі Світовим банком, це будівництво повноцінного автобану між Львовом і Дубно. Так як цей шматок дороги теж не в кращому стані. Насправді, вузька звивиста дорога не дає можливості для повноцінного трафіку. Це ті завдання, які ми ставимо перед собою на наступні роки. Я сподіваюся, що ми зможемо завершити проектування в наступному році та приступити до роботи вже через рік", – цитує прес-служба Омеляна.

За словами міністра, важливим є відновлення доріг, що ведуть на кордон з країнами ЄС.

"Ми будемо їх ремонтувати в рамках польської кредиту. Зараз проводяться основні тендери, і я сподіваюся, що найближчим часом ми зможемо приступити до виконання робіт. Я сподіваюся, що фінансування на дорожню прикордонну інфраструктуру Львівської області буде збільшено в наступному році", - цитує прес-служба Омеляна.

Також, у прес-службі відзначили, що міністерство розробляє стратегію розвитку українських доріг на найближчі 3 роки.

"Ми зараз затверджуємо стратегію розвитку українських доріг на найближчі 3 роки. Після її погодження Кабінетом міністрів ми узгоджуємо її з областями. Щоб у нас не було ситуації, коли кожна область будує собі дороги, де хоче. Наша мета - протягом найближчих 2-3 років поєднати всі обласні центри між собою абсолютно якісними шляхами", - цитує прес-служба Омеляна.

Як повідомляв УНІАН, наприкінці квітня виконуючий обов'язки голови "Укравтодору" Славомір Новак повідомив, що "Укравтодор" планує реконструювати існуючу автомобільну дорогу між Одесою і польським Гданськом, створивши швидкісну магістраль.

Крім цього, "Укравтодор" планує реалізувати проект швидкісної автомобільної дороги між Львовом і угорським Будапештом через КПП Дыйда. У зв'язку з цим "Укравтодор" спільно з Всесвітнім банком почали підготовку попереднього ТЕО проекту будівництва дороги I категорії Львів - Мукачево. В цьому році вже розпочато проектування нової автомобільної дороги I категорії від міста Мукачеве до КПП "Дыйда".

В кінці серпня прем'єр-міністр України Володимир Гройсман заявив, що загальний обсяг коштів, які виділені на проведення дорожніх робіт в країні, в цьому році перевищив 20 мільярдів гривень, а протяжність вже відремонтованих доріг становить понад 750 кілометрів.

Раніше в уряді розраховували, що Україна в 2017 році збільшить фінансування дорожньої інфраструктури в три рази порівняно з 2016 роком - до 30 мільярдів гривень.

За даними "Укравтодору", щорічна потреба у фінансуванні автодоріг в країні оцінюється не менш ніж в 60 мільярдів гривень.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter