Фото УНІАН

Четверта гілка Київського метрополітену буде завдовжки 18 кілометрів і пройде від аеропорту "Київ" (Жуляни) до житлового масиву Троєщина. По всій її довжині хочуть побудувати 13 станцій, повідомляє ЦТС з посиланням на заяву першого віце-прем'єр-міністра економічного розвитку і торгівлі Степана Кубіва.

Читайте такожМетро на Троєщину допоможуть будувати китайці

"Говорив сьогодні про будівництво гілки київського метро з Троєщини до аеропорту "Київ" з китайськими інвесторами. Попередня вартість проекту - 2 мільярди доларів, 85% з них буде забезпечувати китайська сторона (кредит на 20 років під 2% річних). 15% проекту фінансуватимуть за рахунок КМДА... Тепер з аеропорту "Київ" можна буде дістатися метрополітеном майже до будь-якої точки міста", - запевнив чиновник.

Відео дня

Він також поінформував, що запевнив правління міжнародної групи "Pacific Construction" в тому, що КМУ та КМДА зобов'язуються запустити проект  та довести його до кінця. Найближчим часом, за словами Кубіва, запрацює робоча група з представників компанії, МЕРТ, Київського метрополітену, які складуть текст остаточної угоди.

"Після підписання ми зможемо почати будівництво", - поділився планами перший віце-прем'єр.

Нагадаємо, що вперше про спільний з китайцями проект будівництва четвертої гілки київського метро та інвестиції обсягом 2 мільярди доларів розповів заступник міністра інфраструктури Віктор Довгань під час поїздки української делегації до Піднебесної. Тоді чиновник дещо скептично оцінив можливість реалізації даної ініціативи.

Читайте такожМетро на Виноградарі з'явиться до кінця 2019 року

"Проект цікавий, але, на мою думку, майже нереальний. Тому що - це майже 2 мільярди доларів, і як їх залучати, ніхто не розуміє. Але, можливо, в перспективі трьох років щось і вийде. Зараз буде готуватися ТЕО... китайська компанія готова заходити на український ринок. А київська влада бачить цей проект пріоритетним для міста", - заявив Довгань.

Заступник голови Київської міськдержадміністрації Микола Поворозник інформував, що "проект будівництва четвертої гілки метро досить складний, оскільки вона має проходити наземно і підземно та включати в себе три пересадочних вузли".

Зазначимо, що китайські інвестори - не перші в низці тих, хто мав намір вкладати гроші в будівництво гілки метро на Троєщину. Зокрема, раніше йшлося про кредити з Польщі та Японії.