фото УНІАН

Акціонерна держкомпанія "Укрзалізниця" не встигає виконувати всі заявки бізнесу на перевезення промислових вантажів залізницею і перетворюється на "тромб" національної економіки, стримуючи нарощування виробництва замовниками її послуг. Про це під час засідання уряду заявив міністр інфраструктури Володимир Омелян, коментуючи плани щодо подальшого розвитку держкомпанії.

Читайте такожГройсмана попросили, щоб "Укрзалізниця" працювала справедливо

"Щодо ситуації з перевезеннями – це серйозне питання. Ми маємо реалізувати заявки бізнесу. Ситуація реально критична, з дорожнім роботам ми маємо виконання заявок на 15-20%... З перевезень зерна, з перевезень вугілля – 50%. Ми фактично перетворюємо "Укрзалізницю" в тромб економіки, тому що компанії (замовники послуг "Укрзалізниці" - УНІАН), не маючи транспортної складової, не нарощують виробництво", - сказав він.

Відео дня

Як вважає Омелян, для вирішення цієї проблеми компанія має скерувати основні інвестиції на розвиток інфраструктури залізничного сполучення.

"Основні інвестиції "Укрзалізниця" має здійснювати в інфраструктуру, де істотно впала швидкість та оборотність. Її якість не відповідає вимогам часу", - заявив міністр.

Як повідомляв УНІАН, 31 серпня Омелян заявив, що збитки державної компанії "Укрзалізниця" від корупції та неефективного використання коштів становлять 10-15 мільярдів доларів на рік. За словами міністра, ці гроші можна було б спрямувати на закупівлю нових локомотивів та запуск нових програм з оновлення рухомого складу.

Довідка УНІАН. "Укрзалізниця" - публічне акціонерне товариство, 100% акцій якого належать державі. Компанія входить в перелік держпідприємств, які не підлягають приватизації. Українська залізниця забезпечує 82% вантажних і близько 50% пасажирських перевезень, здійснюваних усіма видами транспорту. За обсягами вантажних перевезень українська залізниця посідає четверте місце на Євразійському континенті, поступаючись тільки залізницям Китаю, Росії та Індії.