Укртрансбезпека хоче запровадити електронний кабінет перевізника та врегулювати діяльність служб таксі

19:32, 01 грудня 2017
846 0

Державна служба України з безпеки на транспорті до кінця 2018 року планує запустити в роботу електронний кабінет перевізника.

На Житомирщині відбулося засідання комісії з питань безпеки дорожнього руху / фото oda.zt.gov.ua

Укртрансбезпека запроваджує електронний кабінет перевізника та контролюватиме таксистів.

Як повідомили УНІАН у прес-службі Житомирської облдержадміністрації, про це сьогодні у Житомирі повідомив перший заступник голови Укртрансбезпеки України В’ячеслав Дідківський під час комісії з питань безпеки дорожнього руху.

За його словами, Державна служба України з безпеки на транспорті до кінця 2018 року планує запустити в роботу електронний кабінет перевізника та запровадити процедуру врегулювання нелегальних перевезень.

Читайте такожУпродовж місяця на Житомирщині перевірять дотримання перевізниками законодавства про автотранспорт

"Ми маємо багато функцій, які визначені положенням, але не маємо інструментів для їх реалізації. Найближчим часом запланований інфраструктурний день у Верховній Раді України. Ми підготували ряд законопроектів - починаючи з таксі і закінчуючи габаритно-ваговими комплексами, щоб розширити наші можливості", - сказав Дідківський.

Він додав, що на ринку працює суб’єкт, який не декларується жодним законодавчим актом – це диспетчерська служба. "Де-факто вони присутні на ринку, а де-юре – жодних вимог для них немає. Цим ускладнюється процедура врегулювання перевезень. Законопроект чітко визначає вимоги, критерії, систему контролю, тощо", - зазначив посадовець.

Крім цього, Укртрансбезпеки вносить зміни у ліцензійні умови - до кінця наступного року буде запроваджений електронний кабінет перевізника, де він зможе отримати ліцензію, не виїжджаючи у Київ і не створюючи черги.

"Вже є фінансування із бюджету представництва ЄС в Україні, вже розроблене технічне завдання та вже розробляється програма. Також до кінця року всі бази даних, всі адміністративні послуги будуть переведені в електронний вигляд. Всі питання, які виникають в частині видачі дозволів, мають бути мінімізовані шляхом отримання бронювання даного дозволу в електронному вигляді, а вже програма буде приймати рішення. 3-4 дні дозвіл не забрали – він анулюється і надається можливість іншому перевізнику", – розповів Дідківський.

Також на комісії представники райдержадміністрацій та об'єднаних територіальних громад напрацьовували спільні рішення, щоб належним чином розпочати зимовий період.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter