В австрійській компанії розповіли, як прискорили будівництво метро у Дніпрі

18:53, 18 грудня 2017
857 0

При будівництві метро у Дніпрі використовується унікальна для Європи технологія.

Завершити всі роботи планують наприкінці 2021 року / Фото dp.informator.ua

У Дніпрі триває активна фаза будівництва метрополітену. Завдяки австрійської технології роботи щодня просуваються до 1,5 м в кожному з напрямків руху трьох станцій. 18 грудня чергові вибухові роботи провели в тунелях станцій «Вокзальна» — «Театральна» і «Театральна» — «Центральна», повідомляє Інформатор.

Всього за три роки виконання робіт використають більше тонни вибухівки. Компанія-підрядник Limak розробляє спеціальний сайт, на якому всі бажаючі зможуть стежити за ходом будівництва метрополітену.

Читайте такожЄБРР виділить Дніпру 10 мільйонів євро на закупівлю нових тролейбусів

Перевага нового методу, з яким зараз зводять всі станції метро і підземні тунелі в країнах Європи, полягає в тому, що після підривних робіт на ділянці встановлюють тимчасові кріплення, які покривають спеціальним розчином. Далі техніка під тиском укладає на арматуру бетон. Після будівництва монолітні тунелі витримають близько сотні років експлуатації. У той же час самі будівельні роботи можна закінчити в півтора рази швидше, ніж по інших методиках.

Технології також враховують особливості дніпровського грунту, коли підземну проходку доводиться робити в цілісному граніті. В Україні новий австрійський метод використовують вдруге після будівництва Бескидського залізничного тунелю на заході країни.

«Ми інтегрували радянський проект будівництва в наш проект, заснований на новоавстрійському методі. Ми завезли в тунель сучасне обладнання. У стовбурах є сучасна система вентиляції. В цілому ця технологія є найшвидшим методом серед використовують у країнах Європи», — повідомив представник компанії Limak Мустафа Толга Ергін.

Активна фаза добудови підземки почалася в квітні 2017 року. На майданчиках ввели в експлуатацію швидкобудуюємі споруди для розміщення проектних і конструкторських робіт підрядника. Їх привезли з Туреччини. У червні в тунельній проходці метро провели 3 експериментальних вибуху.

Фахівці також проводять буріння свердловин по всій трасі будівництва метрополітену. Зараз добудова дніпровської підземки залишається одним з найбільших інфраструктурних проектів в країні, який реалізується за гроші західних банків.

В рамках проекту, укладеного з турецькою фірмою-підрядником Limak, в дніпровському метрополітені побудують 3 нові станції в центральній частині міста — «Центральна», «Театральна» і «Музейна». Після завершення робіт довжина метро збільшиться з 7 до 11,1 км. Закінчити всі роботи планують наприкінці 2021 року.

Як повідомляв УНІАН, київське метро нещодавно продало два старих вагона за півмільйона гривень кожен.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter