Реструктуризація заборгованості дозволяє розв`язати проблему короткострокової ліквідності і зняти тиск з інших боргових інструментів «Укрзалізниці».

Таку думку висловив к коментарі агентству УНІАН старший аналітик компанії Astrum Investment Management Сергій ФУРСА.

Він відзначив, що у результаті реструктуризації боргу виплати компанії за фінансовими зобов`язаннями в 2010 році знизилися на 330 млн. дол. Реструктуризація кредитів «Укрзалізниці» у 2010 році і реформа залізничної монополії, яка має пройти у 2010-2014 роках, мають сприяти замовленню компанії на 700 пасажирських вагонів на Крюковському вагонобудівному заводі у цей період, вважає аналітик.

Відео дня

За словами С.ФУРСИ, реструктуризація заборгованості також підвищує привабливість внутрішніх облігацій структурних підрозділів «Укрзалізниці». Зокрема, аналітик рекомендує купувати облігації ПЗЗ, прибутковість яких зараз перебуває на рівні 19%.

Як повідомляв УНІАН, за словами міністра транспорту і зв`язку України Костянтина ЄФИМЕНКА, "Укрзалізниця" підписала з Barclays capital bank договір про реструктуризацію боргу. «Підписані умови з Barclays capital bank щодо боргу 550 млн. дол. Повне розуміння з банком є, на цьому питанні поставлено крапку», - відзначив він.

За словами К.ЄФИМЕНКА, борг реструктуризовано на 5 років, при цьому 330 млн. дол. цього року "Укрзалізниця" погашати не буде.

Довідка УНІАН. У липні 2007 року «Укрзалізниця» підписала кредитну угоду з Barclays capital bank на суму понад 550 млн. дол. Кредит було надано без державних гарантій під ставку LIBOR +2,5%. Кредит видано на три роки з відстроченням платежу. Кредитні кошти надані для фінансування добудови мостового переходу через Дніпро в Києві, модернізації колійного господарства і придбання рухомого складу.