Новий термінал у Харкові відкрили раніше терміну і потреби
Новий термінал у Харкові відкрили раніше терміну і потреби

Новий термінал у Харкові відкрили раніше терміну і потреби

14:55, 30.08.2010
4 хв.

В аеропорту "Харків" минулої суботи відкрили новий авіатермінал. Він став першим приватним аеровокзалом в Україні, першим терміналом, відкритим за роки незалежності, та першим збудованим об`єктом до Євро-2012...

Новий термінал у Харкові відкрили раніше терміну і потребиУ Міжнародному аеропорту "Харків" минулої суботи відкрили новий авіатермінал. Він став першим приватним аеровокзалом в Україні (інвестор - Олександр Ярославський, президент групи DCH), першим терміналом, відкритим за часів незалежності, і першим побудованим об`єктом у рамках підготовки України до Євро- 2012.

 

 

Відео дня

Крім того, новий термінал - перший за останні 26 років (починаючи з 1984 р., коли був зведений термінал аеропорту Полтави) аеровокзал, побудований "з нуля" в обласному центрі.

Новий термінал у Харкові відкрили раніше терміну і потреби

Термінал площею 20 тис. кв. м і з пропускною спроможністю 650 пас. на годину будували неповні 2 роки. Його будівництво обійшлося у 55 млн. дол. Ще 137 млн. дол. на реконструкцію аеродрому, що знаходиться у держвласності, виділяє держава.

Новий термінал у Харкові відкрили раніше терміну і потреби

За словами керівника дирекції з будівництва аеропорту "Харків" Олександра СІВАЛЬНЄВА, після будівництва нової смуги аеропорт зможе приймати усі види средньомагістральних літаків. Роботи з її будівництва виконані вже на 25-28%, ввести в експлуатацію її планують наприкінці наступного літа. Тривалість бетонної смуги - 2500 м. Нинішня ж асфальтобетонна смуга завдовжки 2224 м буде виведена з експлуатації. "Потім стара смуга і стернова доріжка будуть закриті, їх використовуватимуть під час Євро- 2012 для того, щоб нам прийняти близько 100-120 літаків і розмістити їх у нас", - повідомив О.СІВАЛЬНЄВ. На будівництво від держави вже надійшло 300 млн.грн., ще 500 млн.грн. чекають до кінця року.

Новий термінал у Харкові відкрили раніше терміну і потреби

Вартість терміналу з супутніми об`єктами становитиме близько 80 млн. дол. Окрім цього, запланована реконструкція старого терміналу, який є пам`яткою архітектури радянської епохи, а також - до Євро - будівництво тимчасового терміналу.

Як зазначає О. Сівальнєв, аеропорт - не супермаркет, тому вкладені інвестиції в нього будуть повернені лише протягом 15-17 років.

Що стосується нового терміналу, то, за його словами, тут ще треба попрацювати над IT –системами, системами діяльності аеропорту. Проте, він запевняє, що працювати термінал вже буде. Спочатку на внутрішніх лініях, а з жовтня-листопада - на міжнародних.

Новий термінал у Харкові відкрили раніше терміну і потреби

За словами інвестора Олександра Ярославського, нещодавно були підписані угоди на 5 маршрутів у Європі, зокрема на Мілан, Париж, Будапешт та Берлін. "Для нас відкритий весь світ. І термінал, і аеропорт разом із смугою, і стадіон - усім цим користуватимемося ми і наші нащадки, тому мінімум на 100 років ми забезпечили харків`ян сучасним аеропортом, у який прилітатимуть друзі, гості, люди з грошима, які хочуть інвестувати в наш регіон", - наголосив бізнесмен.

Новий термінал у Харкові відкрили раніше терміну і потреби

Проте досвідчені люди кажуть, що до повноцінної роботи терміналу ще декілька місяців. Складається враження, що відкриття терміналу, за участю Президента України, прямо підганяли, щоб мати можливість назватися першим об`єктом до Євро- 2012, випередивши, до прикладу, той же термінал F у "Борисполі", який повинен був відкритися 24 серпня, та відкриття відклали.

Новий термінал у Харкові відкрили раніше терміну і потреби

За наявними даними, новий харківський термінал, незважаючи на офіційне відкриття, не зовсім готовий до прийняття рейсів. Зокрема, системи сортування багажу ще не встановлені, іншими словами, якщо і можуть бути прийняті-відправлені пасажири, то хіба ті, які не мають багажу. Що стосується заявлених 650 пасажирів на годину, то лише одна встановлена стрічка видачі багажу не впорається з такою кількістю. У тому ж терміналі F "Борисполя", де пропускна спроможність заявлена на рівні 950 пас. на годину - 3 стрічки. Утім, навряд чи у харківський аеропорт найближчим часом почнуть так активно літати. Таким чином, завантажений він буде тільки на Євро- 2012.

УНІАН

Новини партнерів
завантаження...
Ми використовуємо cookies
Погоджуюся