Список 25 найбільш відвідуваних інтернет-ресурсів (доменів) в Україні у лютому 2011 року, як і у січні, очолив Google.

Про це УНІАН повідомили в інтернет-асоціації України (ІнАУ).

Згідно з повідомленням, рейтинг найбільш відвідуваних ресурсів складений за даними дослідження компанії InMind, яке здійснювалося на замовлення ІнАУ.

Відео дня

За даними дослідження, середнє значення денної частки аудиторії за лютий (середньоденної частки) Google становило 62,67% відвідувачів. Далі в рейтингу розташувалися домени: vkontakte (середньоденна частка – 58,35%), mail.ru (47,4%), yandex (37,34%), odnoklassniki (28,4%), facebook.com (25,43%). У решти доменів середньоденна частка становила менше 20%.

Лідирує Google і в рейтингу доменів, що ранжирувані за охопленням користувачів (часткою людей серед цільової аудиторії, які відвідували ресурс, принаймні, один раз за лютий). На частку цього ресурсу припало 88,38% користувачів. На другому місці в цьому рейтингу домен mail.ru (84,99%), далі слідують: vkontakte (84,81%), yandex (75,85%), youtube.com (69,54%), facebook.com (66,75%) і wikipedia.org (66%). У решти інтернет-ресурсів охоплення становить менш як 50% аудиторії.

Слід враховувати, що в дослідженні ресурси google.com.ua, google.com, google.ru і інші були об`єднані в ресурс Google. Також були об`єднані: Yandex.ua, yandex.ru, ya.ru – в Yandex; Odnoklassniki.ru, odnoklassniki.ua – в Odnoklassniki; Vkontakte.ru, vk.ru – в Vkontakte.

Довідка УНІАН. Інтернет-асоціація України (ІнАУ) створена у листопаді 2000 року з метою консолідації зусиль всіх зацікавлених сторін в розвитку Інтернету в Україні. Асоціація об`єднує понад ста компаній: найбільших провайдерів, операторів зв`язку, реєстраторів доменних імен, виробників устаткування, виставкові, видавничі і інші компанії, що мають безпосереднє відношення до українського сегменту Інтернету.

Проект дослідження української аудиторії Інтернету запущений ІнАУ на початку 2010 року.

InMind – дослідницьке агентство повного циклу, представник міжнародної мережі Factum Group в Україні. InMind надає повний спектр послуг у галузі маркетингових досліджень і консалтингу: кількісні і якісні дослідження ринку, споживачів, продукту, медіа, а також інноваційний аналіз і дослідницький аудит.