Деформація асфальтного покриття, що відбулася на тимчасових деформаційних швах залізнично-автомобільного переходу через Дніпро в Києві не впливає на асфальтне покриття мосту.
Про це УНІАН повідомили в Дирекції з будівництва залізнично-автомобільного мостового переходу через Дніпро.
«На сьогодні всі незручності, пов'язані з деформацією асфальтного покриття на деформаційних швах, усунуті», - йдеться в прес-релізі дирекції.
В дирекції пояснили, що в зв'язку з тривалим виготовленням (більше 6 місяців) постійних деформаційних швів у Німеччині, на мосту були встановлені тимчасові.
«Починаючи з 10 травня, дирекція спільно з генеральними підрядниками «Планета-міст», «Гідроінжбуд» приступить до заміни тимчасових деформаційних швів на постійні, конструкція яких виключить будь-яку деформацію покриття. Постійний деформаційний шов забезпечить комфортний проїзд у місцях стикування прольотів по всьому мосту», - відзначили в дирекції.
Як повідомлялося в ЗМІ, через теплу погоду на Дарницькому залізнично-автомобільному мосту почав здуватися асфальт. На стиках мосту з'явилося близько десяти тріщин.
Довідка УНІАН. 31 березня 2011 року в Києві було відкрито автомобільний рух з правого на лівий берег на залізнично-автомобільному переході через Дніпро. Загальна довжина автомобільного переїзду становить 2,23 тис. м.
27 вересня 2010 було відкрито залізничне сполучення через Дніпро по Дарницькому залізнично-автомобільному мостовому переходу.