Чорноморський суднобудівний завод (ЧСЗ) завершив будівництво корпусу другого універсального судна проекту CF3850 для голландської компанії «Damen Shipyards Bergum».

Про це УНІАН повідомили в прес-службі ВАТ «Чорноморський суднобудівний завод».

Згідно з повідомленням, ЧСЗ побудував корпус з максимально можливим, згідно з контрактом, насиченням суднових систем і механізмів зі ступенем готовності до 60%. У тому числі, на судні були встановлені трубопроводи, фундаменти, трапи та інші пристрої.

Відео дня

Судно призначене для транспортування сухих вантажів і контейнерів. Проект даного універсального судна дещо відрізняється від першого, побудованого для «Damen Shipyards Bergum» і спущеного на воду в березні 2010 року. Корпус обладнаний знімними твіндечними палубами, значно змінена конструкція надбудови та зернових перегородок.

Проектна швидкість універсального судна - 12,3 вузлів, а максимальне завантаження - 193 контейнера типу 20 TEU. Довжина судна складає 88,6 м, ширина - 12,5 метри, висота борту - 7 м., дедвейт - 3,800 тонн, осадка - 5,4 м.

За інформацією прес-служби, сьогодні відбулася урочиста церемонія передачі судна замовнику.

Нагадаємо, що перше судно для «Damen Shipyards Bergum» було спущено на воду і передано замовнику навесні 2010 року. У 2010-2011 роках ЧСЗ уклав ще кілька контрактів з голландською компанією. Сьогодні завод веде будівництво третього і четвертого судів серії.

Довідка УНІАН. Публічне акціонерне товариство «Чорноморський суднобудівний завод» - одна з найбільших верфей України. 90,25% акцій ЧСЗ належить ВАТ «Херсонський суднобудівний завод», яке наприкінці 2007 року придбало цей пакет акцій у ВАТ «Судмашпром» (м. Миколаїв) на умовах узгодженого з Фондом держмайна України та Антимонопольним комітетом договору купівлі-продажу. Міноритарним акціонером підприємства є держава.