За три роки, від початку продажів модемів для мобільного Інтернету, абоненти "Київстар" придбали понад 730 тисяч таких модемів.

Про це УНІАН повідомили в прес-службі компанії.

Як зазначили в компанії, доступ в Інтернет за допомогою USB -модемів має все більший попит серед абонентів "Київстар". Старт продажів наборів "Мобільний Інтернет" від "Київстар" відбувся в листопаді 2008 року. За три роки з часу впровадження цієї комерційної пропозиції абоненти "Київстар" придбали 730 тисяч таких наборів, при цьому вартість набору знизилася більш ніж втричі.

Відео дня

У 2008 - 2009 роках в продаж надійшли набори з СІМ-картами для роботи як в мережі другого покоління (GPRS/EDGE), так і в мережі третього покоління (компанія має договір з "Укртелекомом" про національний роумінг у мережі третього покоління останнього - УНІАН).

Як зазначив начальник відділу продуктів бізнес-підрозділу масового ринку "Київстар" Віктор КУЛИЧОВ, передумовою появи модемів для мобільного Інтернету став постійний ріст попиту українців на послугу безпровідного доступу до Інтернету. Так за три роки трафік мобільного Інтернету в мережі "Київстар" виріс майже вдесятеро, з 276 ТБ в 2008 р. до понад 2 ПБ в 2010 році.

Довідка УНІАН. До складу бізнес-одиниці "Україна" VimpelCom Ltd. входять два українські телекомунікаційні оператори - АТ "Київстар" і "Beeline-Украина" (АТ "Українські радіосистеми" і ТОВ "Голден телеком").

Мережу мобільного зв'язку АТ "Київстар" охоплює усі великі і малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, кількість мобільних абонентів - понад 24,8 млн., абонентів широкосмугового доступу в Інтернет - понад 320 тис.