Перевезення вантажів у піввагонах під час реорганізації системи вантажних перевезень в Україні подорожчають на 30%.
Як передає кореспондент УНІАН, про це під час круглого столу щодо перспектив експорту зерна і продуктів його переробки в Українському союзі промисловців і підприємців (УСПП) повідомив заступник начальника головного управління перевезень Державної адміністрації залізничного транспорту («Укрзалізниця») Петро ЛИМАРЧУК.
Водночас, за словами П.ЛИМАРЧУКА, на сьогоднішній день тариф на перевезення зерна не змінився.
«Щодо зерновозів, поки що нічого, немає змін», - сказав він.
П.ЛИМАРЧУК не повідомив про зміни в інших тарифах на перевезення вантажів.
Він також відзначив, що реорганізація системи вантажних перевезень залізницею передбачає передачу вагонів у власність створеним державним вантажним компаніям.
За словами президента Української зернової асоціації (УЗА) Володимира КЛИМЕНКА, на сьогоднішній день залізниці підвищили тарифи на перевезення борошна на 30% - до 80 доларів за 1 тонну.
Довідка УНІАН. Реорганізація вантажних перевезень передбачає, що інвентарний парк вантажних піввагонів буде передано на баланс ДП «Дарницький вагоноремонтний завод» і ДП «Український державний центр з експлуатації спеціалізованих вагонів «Укрспецвагон». Також на балансі «Укрспецвагону» перебуватимуть окатишовози.
Інвентарний парк піввагонів «Укрзалізниці» становить 58,2 тис. піввагонів, із них у неробочому стані приблизно 10,5 тис. од. Близько 7 тис. од. вантажного рухомого складу перебуває на території країн СНД. Крім того, 32 тис. піввагонів належать вітчизняним підприємствам, які частково або повністю забезпечують своє виробництво власним вагонним парком.
Залізниці України в січні-грудні 2011 року збільшили перевезення вантажів на 8,2% порівняно з 2010 роком - до 468,1 млн. тонн, зокрема відправлення вантажів зросло на 8,6%.