У навчальному центрі станції «Дарниця» в Києві встановлено тренажер для навчання локомотивних бригад електропоїздів Hyundai.
Як повідомляє прес-служба Державної адміністрації залізничного транспорту України («Укрзалізниця»), в даний час йде його налагодження і підключення всіх систем.
Модель реальної кабіни обладнана пультом управління, системою зв'язку та відтворення звукових сигналів, системою відображення в 3D форматі панорами реальних ділянок шляху з усіма об'єктами, які перебувають в зоні видимості машиніста.
Для моделювання реальних умов руху електропоїзда були проведені фото-та відеозйомка ділянок шляху сполученням Київ-Харків.
Спеціально обладнане місце для інструктора дозволяє задавати погодні умови, час руху, моделювати перешкоди, несправності і т.д.
Також тренажер моделює роботу гальмівної та інших систем електропоїзда.
Нагадаємо, що перші два склади міжрегіональних електропоїздів Hyundai вже доставлені до України. Третій і четвертий склади вже відвантажені і прибудуть морем в середині квітня. П'ятий і шостий поїзда прибудуть у першій декаді травня поточного року.
Як повідомляє прес-служба Одеського морського торгового порту, куди теплоходом LE LI (прапор Китай) прибули електропоїзди, митне оформлення електропоїздів та обладнання завершено.
Вивантаження вагонів здійснюють фахівці стивідорної компанії «Олімпекс Купе Інтернейшнл» спільно з представниками HYUNDAI.
Довідка УНІАН. Поставки 10 нових двосистемних міжрегіональних електропоїздів у дев’ятивагонній комплектації від Hyundai Corporation здійснюються в рамках проекту впровадження в Україні прискореного залізничного руху за контрактом, підписаним з компанією Hyundai Corporation 16 грудня 2010 року.
Фінансування поставок здійснюється за рахунок кредитних і власних коштів «Укрзалізниці», зокрема, 85% від загальної вартості 10 електропоїздів (261 млн. доларів США) буде здійснюватися за рахунок кредитних коштів «Ексімбанку» Республіки Корея строком на 10 років.
Електропоїзди Hyundai призначені для перевезень пасажирів з експлуатаційною швидкістю до 160 км/год залізницями України з шириною колії 1520 мм на електрифікованих ділянках колії з постійним струмом напругою 3000 В і змінним струмом напругою 25000 В, частотою 50 Гц.
Обслуговування нових поїздів Hyundai планують здійснювати в ремонтно-екіпірувальних депо Харкова та Києва.