Про це повідомив журналістам генеральний директор аеропорту Олексій Кочанов.
При цьому він зазначив, що 2013 фінансовий рік був складним для аеропорту через збіг низки негативних факторів: з одного боку, планом передбачено зростання видатків на обслуговування терміналів, з іншого боку, скоротилися доходи через падіння пасажиропотоку.
«У 2013 році був повністю введений в експлуатацію термінал «D», амортизаційні відрахування від нього склали 100 млн грн», - сказав гендиректор аеропорту.
Читайте також«Бориспіль» зацікавлений у співпраці з Аиро Кейтерінг Сервісіз Україна
Опитані УНІАН експерти назвали кілька причин різкого падіння прибутку аеропорту «Бориспіль». Зокрема, це припинення на початку 2013 року операційної діяльності одного з базових для аеропорту авіаперевізників - компанії «Аеросвіт».
Ще однією причиною, на їхню думку, став програш «Борисполем» конкуренції аеропорту «Київ (Жуляни)», що виразилося в зниженні пасажиропотоку в «Борисполі» в 2013 році на 6,5%, і зростання пасажиропотоку в «Жулянах» на 113%. Причиною експерти називають різницю в умовах ведення бізнесу в цих аеропортах, у ціновій політиці і в динаміці якості послуг для авіакомпаній і пасажирів.
Як повідомлялося, аеропорт «Бориспіль» за підсумками 2013 року скоротив пасажиропотік на 6,5% - до 7,93 млн осіб.
Довідка УНІАН. Державне підприємство «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» - найбільший аеропорт України, лідер на авіаційному ринку країни. Він забезпечує 65% пасажирських авіаперевезень України. З аеропорту «Бориспіль» понад 50 авіакомпаній здійснюють регулярне сполучення більш ніж за 100 напрямками.
Технічні можливості аеропорту дозволяють приймати і відправляти повітряні судна цілодобово протягом року - у тому числі в умовах обмеженої видимості і при складних погодних умовах.
Олексій Кочанов очолює Міжнародний аеропорт «Бориспіль» з липня 2012 року, до цього він працював директором ТОВ «Міжнародний аеропорт «Одеса».