У Мінрегіоні розповіли, як зменшити вартість «Повітряного експресу»

19:50, 22 квітня 2014
0 0

Мінрегіоні напрацювали проектні рішення для зменшення вартості будівництва «Повітряного експресу» на 20%.

Воздушный экспресс

Міністерство регіонального розвитку, будівництва і житлово-комунального господарства (Мінрегіон) попередньо розглянуло низку проектних рішень, спрямованих на скорочення термінів і вартості будівництва за національним проектом «Повітряний експрес», який зв'яже швидкісним залізничним сполученням Київ і міжнародний аеропорт «Бориспіль».

Як повідомила прес-служба Мінрегіону, техніко-економічне обґрунтування цього проекту було затверджено колишнім урядом ще в березні 2011 року, проте проектування так і не було завершено, внаслідок чого і саме будівництво не було розпочато.

На сьогодні, за словами заступника міністра Дмитра Ісаєнка, існує перспектива приступити до будівництва проекту і прискорити терміни його реалізації, які попередньо становлять 28 місяців, а також мінімізувати витрати, здешевивши вартість проекту в цілому.

Зокрема, він повідомив, що розглядається можливість заміни технічного рішення з будівництва підземного тунелю і залізничного терміналу біля терміналу «D» аеропорту «Бориспіль» на наземну естакаду і криту платформу у вигляді «тубуса», захищену екранованою сіткою. Також обговорюється питання заміни будівництва чотириповерхового залізничного терміналу з тунелем для прибуття пасажирів у районі терміналу «D» аеропорту на двоповерховий комплекс. Як зазначив Ісаєнко, ці та інші технічні рішення дадуть змогу крім скорочення терміну реалізації проекту зменшити вартість будівництва приблизно на 20%. За даними Мінрегіону, загальна кошторисна вартість проекту «Повітряний експрес» станом на січень 2014 року становила 3,223 млрд грн. Ще 510,7 млн грн необхідно на придбання рухомого складу з 4 потягів.

Крім того, в міністерстві повідомили, що замовник будівництва – «Держінвестпроект» за участю Мінрегіону підготує і винесе на розгляд уряду пропозицію щодо розділення проекту будівництва «Повітряного експресу» на дві черги. Передбачається, що це дасть змогу, не зупиняючи реалізацію проекту, здійснити його коригування з метою зменшення вартості.

Як повідомляв УНІАН, національний проект "Повітряний експрес" - це перший великий інфраструктурний об'єкт, що реалізовується на окупній основі не за бюджетні кошти. Проект фінансує Ексімбанк Китаю, угоду з яким було підписано ще навесні 2011 року. За умовами угоди для реалізації проекту «Повітряний експрес» Ексімбанк Китаю повинен надати Україні кредит у розмірі 272 млн. дол. Кредит планувалося виділяти двома траншами. Раніше повідомлялося, що перший транш у 52 млн. дол. вже виділено і він буде використаний на виконання проектних і підготовчих робіт. Другий, на 320 млн. дол., планується використати безпосередньо на будівництво інфраструктурних об'єктів.

Читайте також"Укрзалізниця" змінить графік руху поїздів через анексію Криму

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter